اطلاعات شرکت

نام شرکت : ایران فارمیس

شرکت ایران فارمیس از 46 سال قبل کار خود را شروع کرد و در زمینه هایی که در ذیل مشاهده می کنید فعال بوده است . اگر به کار در این شرکت علاقه دارید می توانید موقعیت های شغلی شرکت را در بخش پایین مشاهده کنید

Company Logo

واردکننده تجهزات پزشکی

تهران- خیابان سهروردی شمالی- خیابان قندی- پلاک 128

به زودی لیست موقعیت های شغلی اضافه خواهد شد :)

در لیست فرصت های شغلی ، مورد مد نظر را پیدا کرده و دکمه درخواست را بزنید

سمت مدرک وضعیت قرارداد دسته‌بندی نیازمندی‌ها درخواست
کارشناس برنامه ریزی تولید
کارشناسی تمام وقت آشنا به برنامه ریزی موجودی و کنترل موجودی آشنا به کار به راهکاران سیستم آشنا به اکسل آشنا به سیستم سفارش گذاری
رئیس حسابداری
کارشناسی ارشد تمام وقت حسابداری مدیریت تیم حسابداری و نظارت بر کلیه فرآیندهای مالی و حسابداری.تهیه و تنظیم گزارش‌ها و صورت‌های مالی دوره‌ای بر اساس استانداردهای حسابداری.کنترل و بررسی اسناد مالی، دفاتر قانونی و اظهارنامه‌های مالیاتی.تعامل موثر با حسابرسان مستقل، اداره مالیات، تامین اجتماعی و سایر نهادهای ذی‌ربط.تهیه ترازنامه، صورت سود و زیان و جریان وجوه نقد.نظارت بر فرآیندهای حسابداری هزینه، حساب‌های دریافتنی و پرداختنی، انبار و خزانه.نظارت بر حفظ و نگهداری اموال و دارایی‌های سازمانآشنایی کامل با سامانه مودیانمحاسبه بهای تمام شدهتنظیم و ارسال به موقع اظهارنامه‌های مالیاتی، ارزش افزوده، گزارش‌های فصلی، لیست بیمه و حقوق و دستمزدآشنا با فرایند اخذ تسهیلات بانکی و ضمانتنامه
نیروی خدماتی و نظافت
کارشناسی تمام وقت حل کار کرج شهرک برکت سابقه کار مرتبط در محیط‌های صنعتی یا تولیدی، به خصوص حوزه داروسازی، مزیت محسوب می‌شودآشنایی با اصول بهداشتی و ایمنی محیط کار، به ویژه در بخش‌های تولیدی حساستوانایی انجام امور نظافتی با دقت و توجه به جزئیاتبرخورداری از سلامت جسمانی مناسب جهت انجام وظایف فیزیکیروحیه همکاری تیمی، مسئولیت‌پذیری و تعهد بالا به قوانین و دستورالعمل‌های شرکتانجام نظافت روزانه و عمیق محیط خط تولید، تجهیزات و دستگاه‌های مرتبطضدعفونی اصولی تمامی سطوح، ابزارآلات و فضاهای کاری مطابق با استانداردهای بهداشتی و پروتکل‌های ویژه داروسازیهمکاری مستمر با تیم کنترل کیفیت و واحد ایمنی به منظور حفظ محیط کاری کاملاً پاکیزه و بدون آلودگیجمع‌آوری و دفع صحیح زباله‌ها و مواد زائد تولیدی طبق ضوابط شرکتحضور منظم و به موقع در محل کار و رعایت دقیق قوانین و مقررات شرکت
مدیر تولید
کارشناسی تمام وقت محل کار ساوه (زرندیه)مدیریت و برنامه‌ریزی تولید بر اساس ظرفیت، سفارشات و برنامه فروشنظارت بر اجرای صحیح فرآیندها در کلین‌روم (Clean Room) و اطمینان از رعایت الزامات ISO 13485 و GMPکنترل کیفیت در فرآیند تولید و همکاری نزدیک با واحدهای QC و QAمدیریت تیم تولید، آموزش و ارتقای بهره‌وری کارکنانهمکاری با واحدهای فنی، تدارکات و برنامه‌ریزی برای بهبود مداوم فرآیندهاتهیه و ارائه گزارش‌های دوره‌ای به مدیران ارشد
مدیر فروش و بازاریابی
کارشناسی تمام وقت فروش مدیریت محصول نخ بخیه از توسعه تا فروش گسترش فروش و مذاکره با بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تهرانتحلیل بازار، رقبا و ارائه استراتژی‌های بازاریابی همکاری با تیم‌های مارکتینگ، تولید و تحقیق و توسعه (R&D)پایش عملکرد و ارائه گزارش‌های مدیریتی
مدیر تضمین کیفیت
کارشناسی تمام وقت مدیریت تیم تضمین کیفیت و ایجاد فرهنگ کیفیت در سازمان تسلط کامل به فرآیندهای اداره کل تجهیزات پزشکی و رویه های اخذ و تمدید پروانه ساخت وسیله پزشکی بهبود مستمر سیستم مدیریت کیفیت (QMS) بر اساس الزامات استاندارد ISO 13485 و الزامات اداره کل تجهیزات پزشکینظارت بر فرآیندهای تولید، کنترل کیفیت، مستندسازی و ردیابی محصولاتبرنامه‌ریزی و اجرای ممیزی‌های داخلی و خارجیرسیدگی به شکایات و بازخوردهای مشتریان و تدوین اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه (CAPA)
کارشناس فروش
کارشناسی تمام وقت فروش برگزاری پرزنتیشن و ورکشاپ برای پزشکان، پرستاران و سایر کادر درمان پشتیبانی علمی تیم فروش در جلسات با مشتریان کلیدی آماده‌سازی محتوا و اسلایدهای آموزشی علمی پشتیبانی از فروش همراهی با کارشناسان فروش در معرفی محصولات به مراکز درمانی پاسخگویی به سوالات علمی مشتریان و رفع ابهامات مربوط به محصولات ارائه گزارش علمی و مقایسه با رقبا به مدیر محصول تحقیقات بازار و علمی ارائه گزارش‌های علمی و تحلیلی به مدیر محصول ارتباطات و برندینگ علمی همکاری در طراحی بروشور، محتوا و مقالات علمی حضور در کنگره‌ها، سمینارها و نمایشگاه‌های مرتبط تهیه گزارش منظم از فعالیت‌ها، جلسات و نتایج آموزشی
لابی من
تمام وقت آراسته و دارای پوشش مناسب خوش برخورد و صبور توانایی پذیرش و راهنمایی مهمانان و ارباب رجوع سازمان
کارشناس برنامه ریزی
کارشناسی تمام وقت مسلط به گزارش‌گیری، مصورسازی و تهیه داشبوردها/آشنایی با ابزارهای تحلیل آماری/مهارت بالای تجزیه تحلیل و ارائه راه حل جهت مسائل حوزه تحلیل داده/دارای روحیه تیمی/مسلط به نرم افزار Power BI /مسلط به زبان برنامه‌نویسی DAX ، M
کارشناس بازرگانی خارجی
کارشناسی تمام وقت آشنایی به زبان انگلیسی/آشنایی به سامانه ی جامع و تی تک/آشنایی به قوانین ترخیص و سامانه ی EPL/تسلط کامل به نرم افزارهای ورد و اکسل/توانایی ارائه گزارش های درخواستی/توانایی برقراری ارتباط مناسب و فن مذاکره قوی/باانگیزه و فعال/2سال سابقه ی کار مرتبط در فیلد دارویی
ویزیتور محصولات بهداشت کودک
کارشناسی تمام وقت فروشنده با تجربه ترجیحا آشنا به فروش محصولات بهداشتی و پلیمری کودک
کارشناس حسابداری
کارشناسی تمام وقت حداقل 3 سال سابقه کاری در حوزه مرتبط/آشنایی با ماهیت و ثبت‌های حسابداری/آشنایی به امور حسابداری مالی و انبار و فروش و خزانه/آشنایی با سامانه مودیان مالیاتی و ثبت فاکتور در سامانه/آشنایی با تهیه گزارش فصلی و ارزش افزوده/مسلط به نرم‌افزار اکسل/اخلاق حرفه‌ای بالا/توانایی کار در محیط تیمی و ارتباط موثر با همکاران/مسئولیت‌پذیر، منظم و متعهد به کار
مسئول دفتر
کارشناسی تمام وقت ساماندهی امور اداری و پشتیبانی/دریافت، ثبت و تحویل کلیه نامه ها، مستندات و مکاتبات/تهیه پیش نویس و پیگیری نامه و مستندات مورد نیاز/پاسخگویی به تلفن ها و مراجعان مربوط/تنخواه گردانی/تهیه گزارشات اسنپ سازمانی/داشتن ظاهری آراسته/مسلط به مایکروسافت آفیس به ویژه ورد و اکسل و مکاتبات اداری/توانایی برنامه ریزی و سرعت عمل در کار/روابط عمومی قوی و فن بیان شایسته/توانایی مذاکره و مهارت برقراری ارتباط موثر با مدیران/فردی پیگیر و مسئولیت پذیر/فردی رازدار و معتمد